Vrijdag 16 oktober hebben wij aangekondigd dat we het voornemen hebben om Simpel te verkopen aan T-Mobile. Er verandert hierdoor niets voor jou als klant van Simpel. Je abonnement blijft ongewijzigd en we blijven je op dezelfde manier van dienst zijn zoals je van ons gewend bent. Hieronder vind je een aantal vragen & antwoorden.
Wat betekent deze overname voor mijn abonnement?
Deze voorgenomen overname heeft geen gevolgen voor je abonnement. Je abonnement en voorwaarden blijven ongewijzigd.
Kan ik mijn abonnement nu opzeggen?
Nee, dit kan niet. Er is geen sprake van een wijziging in jouw overeenkomst.
Verdwijnt het merk Simpel?
Nee, vandaag is alleen de voorgenomen overname aangekondigd. Er verandert dus niets.
Heb ik nu een contract met T-Mobile?
Nee, je hebt een contract met Simpel.nl. BV en de voorgenomen overname brengt daar geen verandering in.
Krijg ik een nieuwe simkaart?
Nee, je hebt geen nieuwe simkaart nodig want je maakt al gebruik van het T-Mobile netwerk.
Wat verandert er wel als de overname definitief is?
Alleen de aandeelhouder van Simpel.nl B.V. wijzigt door de voorgenomen verkoop.
Wanneer is de overname definitief?
De overname is vandaag aangekondigd en deze moet eerst nog goedgekeurd worden door de autoriteiten.